Бажання
Порівняння
Ваш кошик порожній :(
Кошик
Коробка без пошкоджень?
Всі товари за списком на місці?
Заводський
брак ?
Детальний опис пошкоджень
Порадьтеся з менеджером
Упаковка всіх документів, брака та повернення
Planeta7km.com.ua ► Промтоварный рынок 7км  ☎ +380(95)548-42-02 ► в Одессе
  • При отриманні посилки обов'язково мати при собі паспорт і телефон.
    Телефон має бути при собі той, який був зазначений у реквізитах одержувача посилки
  • Телефон може знадобитися, щоб повідомити код у СМС оператору
  • Обов'язково зробіть зовнішній огляд посилки на предмет пошкоджень під час транспортування
  • Коробка не повинна бути порвана або зім'ята, також не повинно бути слідів від попадання на неї будь-яких забруднюючих рідин
  • Зазвичай оператор запитує, чи розкриватимете посилку для огляду і видає вам на руки квитанції про отримання посилки
  • Якщо при зовнішньому огляді все добре і немає жодних претензій, можна приступати до огляду вмісту посилки
  • Рекомендуємо, не поспішати та уважно все оглянути
  • У посилці знайдіть роздрук вашого замовлення зі списком товарів
  • У вас також є електронною поштою копія замовлення
  • Перевірте за списком наявність товарів у посилці
  • Переконайтеся, що все є в наявності і не містить слідів пошкоджень
  • Зверніть увагу, що поверненню підлягають тільки товари із заводським браком
  • Переконайтесь, що оригінальні упаковки залишилися цілими та неушкодженими
  • Також збережіть всі накладні в посилці зі списком товарів
  • На фотографіях повинні бути добре видно місця браку на виробі
  • Складіть детальний опис виявленого браку і надішліть нашому менеджеру по Viber або Telegram разом із фотографіями
  • З метою підвищення якості обслуговування вашу розмову може бути записано
  • Докладно опишіть, як виглядає товар та в чому полягає його брак
  • Головне пам'ятати, що товар, який був використаний або вже має сліди використання, поверненню та обміну не підлягає
  • Якщо наш менеджер схвалив повернення товару, то приступайте до пакування браку
  • Постарайтеся роздрукувати на принтері детальний опис виявленого браку, щоб вкласти цей друк у посилку
  • Також вкладіть у посилку копію роздруківки замовлення зі списком товарів
  • Доставка посилки здійснюється за рахунок покупця
  • Уважно вказуйте адресу доставки. Наш менеджер його продиктує або надішле в месенджер
  • Бували випадки, коли покупець помилявся в зазначенні зворотної адреси. Важливо пам'ятати, що всі витрати на доставку несе покупець
  • Усі зібрані документи та товар(и) акуратно упакуйте в посилку і пам'ятайте, що товар(и) повинні бути в оригінальних (заводських) упаковках
  1. Реквізити компанії Planeta7km
Інтернет магазин одягу та взуття - «Planeta7km.com.ua»
  • Прийом замовлень працює в режимі 24/7
    Кошик на сайті завжди відкритий для покупців
  • Менеджери з продажу працюють з 8 ранку до 20:00
    Усі замовлення за поточний день мають бути оброблені
  • Комплектування замовлень на складі з 5 ранку та до 15:00
    Тільки в Вівторок, Четвер та Суботу
  • Надсилання посилок після обіду
  1. Телефони:
МенеджерІнна+38(095)548-42-00
  1. Адреса:
Україна, Одеська обл., Одеса, «Промтоварний ринок 7км»
  1. Графік роботи
Понеділок з 5:00 до 15:00
Вівторокз 5:00 до 15:00
Середа з 5:00 до 15:00
Четверз 5:00 до 15:00
П'ятниця Вихідний
Суботаз 5:00 до 15:00
Неділя з 5:00 до 15:00
Planeta7km.com.ua ► Промтоварный рынок 7км  ☎ +380(95)548-42-02 ► в Одессе

Наш сайт Planeta7km.com.ua використовує файли cookies та сервіс Google для збору технічних даних відвідувачів (дані про IP-адресу, місцезнаходження та ін.) з метою покращення якості обслуговування. Продовжуючи використання нашого сайту, ви автоматично погоджуєтесь з використанням даних технологій.