Коробка без пошкоджень?
Всі товари за списком на місці?
Заводський
брак ?
брак ?
Детальний опис пошкоджень
Порадьтеся з менеджером
Упаковка всіх документів, брака та повернення

- При отриманні посилки обов'язково мати при собі паспорт і телефон.
Телефон має бути при собі той, який був зазначений у реквізитах одержувача посилки - Телефон може знадобитися, щоб повідомити код у СМС оператору
- Обов'язково зробіть зовнішній огляд посилки на предмет пошкоджень під час транспортування
- Коробка не повинна бути порвана або зім'ята, також не повинно бути слідів від попадання на неї будь-яких забруднюючих рідин
- Зазвичай оператор запитує, чи розкриватимете посилку для огляду і видає вам на руки квитанції про отримання посилки
- Якщо при зовнішньому огляді все добре і немає жодних претензій, можна приступати до огляду вмісту посилки
- Рекомендуємо, не поспішати та уважно все оглянути
- У посилці знайдіть роздрук вашого замовлення зі списком товарів
- У вас також є електронною поштою копія замовлення
- Перевірте за списком наявність товарів у посилці
- Переконайтеся, що все є в наявності і не містить слідів пошкоджень
- Зверніть увагу, що поверненню підлягають тільки товари із заводським браком
- Переконайтесь, що оригінальні упаковки залишилися цілими та неушкодженими
- Також збережіть всі накладні в посилці зі списком товарів
- На фотографіях повинні бути добре видно місця браку на виробі
- Складіть детальний опис виявленого браку і надішліть нашому менеджеру по Viber або Telegram разом із фотографіями
- З метою підвищення якості обслуговування вашу розмову може бути записано
- Докладно опишіть, як виглядає товар та в чому полягає його брак
- Головне пам'ятати, що товар, який був використаний або вже має сліди використання, поверненню та обміну не підлягає
- Якщо наш менеджер схвалив повернення товару, то приступайте до пакування браку
- Постарайтеся роздрукувати на принтері детальний опис виявленого браку, щоб вкласти цей друк у посилку
- Також вкладіть у посилку копію роздруківки замовлення зі списком товарів
- Доставка посилки здійснюється за рахунок покупця
- Уважно вказуйте адресу доставки. Наш менеджер його продиктує або надішле в месенджер
- Бували випадки, коли покупець помилявся в зазначенні зворотної адреси. Важливо пам'ятати, що всі витрати на доставку несе покупець
- Усі зібрані документи та товар(и) акуратно упакуйте в посилку і пам'ятайте, що товар(и) повинні бути в оригінальних (заводських) упаковках
Інтернет магазин одягу та взуття - «Planeta7km.com.ua» | ||
| ||
| ||
| ||
| ||
Менеджер | Інна | +38(095)548-42-00 |
Україна, Одеська обл., Одеса, «Промтоварний ринок 7км» |
Понеділок | з 5:00 до 15:00 | |
Вівторок | з 5:00 до 15:00 | |
Середа | з 5:00 до 15:00 | |
Четвер | з 5:00 до 15:00 | |
П'ятниця | Вихідний | |
Субота | з 5:00 до 15:00 | |
Неділя | з 5:00 до 15:00 |
